Felanmälan

Felanmälan och garantiärenden

Har du frågor om din bostad (bostadsrätt) eller vill göra en felanmälan, fyll i ärendet i formuläret nedan. För att anmäla flera saker, vänligen gör en separat anmälan för varje ärende. Om du bor i en bostadsrättsförening där garantibesiktningen (tvåårsbesiktningen) är utförd, ska du göra din felanmälan till styrelsen i din bostadsrättsförening.

Välkommen att höra av dig till oss med frågor om ditt pågående ärende eller andra frågor kring din bostad. Observera att felanmälan inte kan göras muntligt. Den måste alltid ske via formuläret nedan för att vi ska kunna följa upp ditt ärende på bästa sätt.

Mailadress: info@viktorhanson.se

Vid brådskande ärenden, kontakta föreningens fastighetsskötare eller journummer.

Akuta fel

Är ditt ärende av akut karaktär (t.ex. vattenläcka, elfel, eller att du inte kan öppna/stänga dörrar eller fönster), kontakta din förening, hyresvärd, fastighetsskötare eller jour. Du hittar kontaktuppgifter till jouren i din bopärm.

Fel på vitvaror

Fel på vitvaror (t.ex. kyl, tvättmaskin, spis) anmäler du direkt till vitvaruleverantören, via Cylindas support https://www.cylinda.se/kontaktaoss.